محل لوگو

فرم خام مبایعه نامه خودرو - ملک و املاک

دانلود درسنامه بهداشت عمومی 1 و 2 خالد رحمانی - ( نسخه کامل )

دانلود کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام (نسخه کامل)

متن کامل کتابهای گات ایت got it 1,2,3,4,starter

کتاب کره ای ویتامین یک VITAMIN KOREAN 1 (نسخه pdf)

نمونه سوالات تستی اصول سرپرستی ناصر ابرقویی علمی کاربردی

کتاب صدای خود را آزاد کنید

دانلود اسکریپت اتوماتیک هوشمندسایت فری بیتکوین 2020 برای گوشی و کامپیوتر

دانلود پوزیشن شیرین ( آموزش تصویری پوزیشن های مختلف جنسی)

دانلود کتاب نظریه زبانها و اتوماتا

کتاب معلم Nuevo prisma A1 libro de profesor (A2)

کلیات حقوق جزا بر اساس کتاب دکتر محمدعلی اردبیلی

پکیج جامع آموزشی سلامتی با قدرت ذهن

پکیج کامل سابلیمینال جذب عشق (جذب همسر و بهبود رابطه)

پکیج آموزش انواع کینزی ها و فعالسازی انرژی درون

موتورسیکلت

قرارداد اجاره نامه سایز a3 و a4

جزوه و آموزش کامل تصمیم گیری چند معیاره MADM و MODM همراه با مثال های متعدد

آموزش کامل ساخت ربات تلگرام بدون نرم افزار

پکیج آموزش انواع کینزی ها و فعالسازی انرژی درون

تاریخ ایران و جهان

کتاب روانشناسی

ریکاوری پیامک های حذف شده 100 درصد عملی

ردیابی افراد بدون نصب نرم افزار

درآمـد 300,000 هزارتومــان در 30 دقیقه! کاملا واقعــی (آپدیـت شد! فروردین 98)

آموزش سئو حرفه ایی وردپرس

کلید و ترجمه کامل Readings Intermediate

باینری آپشن

دوره آموزشی بازگردانی پیج های اینستاگرام

جواب کتاب کار Top Notch 1,2,3

کسب درآمد از اینترنت

پک شماره تلفن همراه

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

لکچر زبان انگلیسی

مقالات هنر،معماری و شهرسازی

مقالات علوم پزشکی (شامل تمامی رشته ها)

کنترل گوشی فرزندان 15.2

مقالات مدیریت مالی،بازرگانی،دولتی، جهانگردی و هتلداری

مقـــــالات مهندسی معدن

مقالات رشتـــه برق

مقالات علوم سیاسی

مقالات تربیت بدنی و علوم ورزشی

مقالات علوم اجتماعی

مقالات دامپروری،کشاورزی و محیط زیست

مقالات ریاضی

طرح توجیهی

پاورپوینت و مقالات رشته کامپیوتر

مقالات فلسفه و معارف اسلامی

مقالات مهندسی مواد

مقالات مهندسی مکانیک

مقالات IT

مقالات آمار

مقالات اقتصاد

مقالات حسابداری

مقالات مهندسی شیمی-پتروشیمی و پلیمر

مقالات عمران

مقالات تاریخ و فرهنگ

مقالات جغرافیا

مقالات زبان و ادبیات فارسی

مقالات صنایع

مقالات روانشناسی

پاسخ کتاب کار و متن فایل صوتی کتاب فورکرنر1،2،3،4

مقالات روانشناسی

مقالات حقوق

آمار سایت

نظرسنجی سایت

فروشگاه رو جطور عرض یابی می کنید (نظرت چیه ؟)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 82
  • بازدید کل : 949398

دانلود پکیج درآمدزایی 300هزارتومن ناچیز در 30دقیقه (قابل توجه مدیران فورکیا )


دانلود پکیج درآمدزایی 300هزارتومن ناچیز در 30دقیقه (قابل توجه مدیران فورکیا )

 

برای درآمدزایی فوق العاده،

فقط توضیحات زیر را تا انتها بخوانید.

 

وضعیت پکیج: فعال

ما درآمد شما را تضمین می کنیم.

واقعا ده میلیون تومن درآمد ماهیانه هیچ چیز خاصی نیست.

اینقد واسه خودتون بزرگ و دست نیافتنیش نکنین دوستان من،

اگه به ضمیرناخودآگاه خودتون القا کردین که اون بزرگه و شما کوچیک

هستین، دیگه نمیتونین هیچ کاری بکنین!

پس با ما همراه باشین...

تمامی پکیج ها:

 

" تمامی پکیج ها در یک پکیج فقط برای شما بازدیدکننده عزیز "

 

300هزارتومان در 30دقیقه!!!!!!!!!!

 

راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم

 ما به شما قول می دهیم که تمامی تکنیک ها و رازهای درآمد اینترنتی را که می دانیم، در این پکیج آموزشی به شما بگوییم

همچنین پکیج هایی که پیام دادین و گفتین داره با قیمت های بالا فروخته میشه رو هم برای شما به عنوان هدیه قرار دادیم که یک قسمت از این محصول آموزشی به حساب میاد. 

قسمت های خیلی مهم تری هم برای شما عزیزان قرارداده شده که حتما شگفت زده خواهید شد.

 

"پس لطفا اگه واقعا به درآمد نیاز دارین،

با دقت مطالب این صفحه رو کامل مطالعه کنید"

کلید حل مشکلات فروشگاه جی فایل 

توی دنیای فوق العاده پهناور اینترنت خیلی از آدم ها هستن که دوست دارن کسب درآمد کنن و به خیلی چیزها و ایده ها فکر می کنند. اما اکثر اوقات جرئت و جسارت اجرایی کردن این ایده ها رو ندارن متاسفانه!

همه ما دوست داریم در کمترین زمان، بهترین درآمد رو داشته باشیم. همینطور نیست؟

مثلا یک فرد به طور میانگین اگه 12 ساعت کارکنه و شیفت هم باشه، میتونه در روز 40000 تومن درآمد کسب کنه!اینم شد درآمد؟ آیا واقعا به این هم میگن درآمد؟ با این پول یک جفت کفش هم نمیشه خرید! چه برسه که زندگی هم کرد!!!

اما بازم از هیچی بهتره:) ولی فرد باید قید خودش و زندگیش رو بزنه! چون 12 ساعت کار میکنه و 8 ساعت میخوابه و فقط 4 ساعت با خانواده! اون هم اگه برای خرید بیرون نره! این یک واقعیته ولی من دوست دارم در کمترین زمان ممکن 400000 تومن بدست بیارم مثلا 40دقیقه. من همیشه اعتقاد دارم که ما باید کار کنیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا کار کنیم.

«بله ما نباید برای پول خدمت کنیم و پول باید برای ما خدمت کنه»

ما باید تفریح داشته باشیم. اگه یک روز 24 ساعته ما باید 8 ساعت بخوابیم، 8 ساعت با خانواده تفریح کنیم و 4 ساعت با دوستانمون بیرون باشیم و 4 ساعت هم یک کار راحت که بهش علاقه داریم رو انجام بدیم. این رویای من بود، رویایی که وقتی سرکار بودم بهش فکر می کردم چون همش سرکار بودم! 12 ساعت کار بعد 10 ساعت خواب بعد 2 ساعت ناهار بعد دوباره کار و کار و کار! برام واقعا خسته کننده بود. دیگه داشت حالم از زمین و زمان و زندگی بهم میخورد. آیا ما برای زندگی کار می کنیم یا زندگی می کنیم که فقط کار کنیم؟ اصلاً هدف زندگی چیست؟ کار برای زندگی یا زندگی برای کار؟

بعد یه تصمیم گرفتم که بگردم و روشی پیدا کنم که بتونم پول در بیارم بدون اینکه بخوام برای کسی کار کنم که خودش میلیونی پول درمیاره و از کارمندهاش مثل برده کار میکشه و آخر هم چندرغاز بهشون میده با صدتا منت و حرف! چون انسان های «بی هدف» مجبورند تمام عـــمــــر برای انسان های «هدفمند»کار کنند...!

خوب مغازه که نمیتونستم اجاره کنم چون پول نداشتم مثل خیلیای دیگه. شاید باورتون نشه ولی من برای اینکه یک روش خوب پیدا کنم از خوابم زدم. 12 ساعت کار 4 ساعت خواب و باقی پشت کامپیوتر و اینترنت. دنبال انواع و اقسام روش های کسب درآمد از اینترنت گشتم. کافیه کسب درآمد از اینترنت رو توی گوگل سرچ کنی! هزارتا سایت با ده هزارتا تبلیغ پاپ اپ و... واسم میومد که بهم تبریک میگفتن که ساعت برنده شدم!!! روزی ده هزاربار توی این صفحات ساعت رولکس برنده میشدم!

تمام روش های موجود توی بازار رو خریدم ولی هیچ کدوم برای من منبع درآمد نشد که نشد! یکی میگفت سایتای کلیکی که خودش هم حتی باهاشون کار نمیکرد چون 99درصد کلاهبردار بودن و اون یک درصد هم هنوز معلوم نشده بود کلاهبردارن ! یکی دیگه میگفت سایتای هرمی یا زیرمجموعه گیری و یا سایتای هایپ که اونا هم غیر قانونی و حرام بودن! اما من دنبال یک درآمد قانونی و حلال بودم. بعضیاشونم میگفتن سایتای درآمدزایی خارجی! که اونا هم بخاطر تحریم ها، حتی نمیزارن ایرانی ها برن تو سایتشون چه برسه به درآمدزایی!

خیلی ناامید شده بودم و داشتم امیدم رو از دست میدادم ولی بازهم محکم ادامه دادم گفتم شاید مثل عکس بالا به موفقیت نزدیک باشم و بخاطر سهل انگاری و غفلت خودم چیزهایی خوبی که در انتظارم هستن رو از دست بدم و بعدا خودم رو مقصر بدونم.

بعد از چند ماه نا امیدی به آرزوم رسیدم و روش پول دار شدن از طریق اینترنت رو پیدا کردم. وای چقدر لذت بخش بود لحظه اول درآمدزایی از اینترنتی که همه واسش هزینه میکنن حجم و بسته و ترافیک و... میخرن! به جای اینکه در شرکت شیرین عسل 12 ساعت کار کنم تا روزی 40تومن بهم بدن!!! تو خونه سه ساعت کار میکنم و روزی 1000000 درآمد دارم. اصلا دنیا رو یه جور دیگه می بینم. وقتی یک نفر رو تو خیابون میبینم که داره جوراب میفروشه، اونم تو سرما، پیش خودم میگم چرا فقط من؟ مگه اون آدم نیست؟ چرا من باید فقط این روش رو بلد باشم؟ چرا به مردم کشورم کمک نکنم تا اونا هم در حد خودشون و تلاششون درآمد داشته باشن؟ شاید خدا دوسم داره، نمیدونم.

ویدیوی فوق العاده یک دقیقه ای زیر رو حتما 3بار پشت سرهم گوش کنید و

بعد سریع ادامه مطلب رو بخونید: تماشای فیلم

این ویدیو نگرش من رو عوض کرد. همینجا از امین فومنی عزیز تشکر میکنم. میدونید دوستان اوایل که داشتم پول در می آوردم دوست نداشتم کسی از راز من با خبر بشه! دوست داشتم فقط من تنهایی از این تکنیک ها پول دار بشم! چون این روش من بود که برای پیدا کردنش واقعا وقت گذاشتم و هزینه کردم. یکبار با خودم فکر میکردم و یاد گذشته ها بودم و پیش خودم گفتم وقتی خدا به تو لطف کرده و کمک کرده، چرا تو به بقیه کمک نمیکنی؟ نکنه تو واسطه ای و داری آزمایش میشی؟ خیلی تو فکر فرو رفتم و اینجوری شد که نگرش خودم رو تغییر دادم. الان میگم نه، من باید به کسانی که زمانی مثل خودم بودند کمک کنم. پس بذارید شما رو راهنمایی کنم. ببینید دوستان من، در اینترنت تنها از چند راه میشه کسب درآمد کرد 1 - فروشگاه مجازی خودتون رو راه اندازی کنین، که خوب زمان بر هستش اما درآمد خوبی داره و با روش های خاصی میشه زودتر به درآمد رسید. که این روش هارو به شما خواهم گفت. روش های تهیه محصول رایگان رو هم به شما خواهم گفت. اصلا نگران نباشید 2 - برنامه بسازید که یا باید برنامه نویس باشین یا بدین براتون برنامه درست کنن و میلیونی ازش پول دربیارین مثل تاکسی آنلاین اسنپ و... که اینا چون جزء اول ها بودن الان روزی حدودا بین صدمیلیون تومن تا یک میلیارد در میارن. اما برنامه نویسی و یا سفارش دادن به بقیه هردو هزینه داره. اولی وقت میخواد و دومی هم سرمایه و اعتماد. اما بازهم من به شما روشی رو خواهم گفت که بتونید خودتون بدون هیچ دانش برنامه نویسی و بدون سفارش دادن به بقیه، خودتون با گوشی خیلی راحت برنامه بسازین. این کار اینقدر راحته که یک بچه 15ساله هم میتونه انجامش بده. پس بازهم نگران نباشید. 3 - یا تبلیغات و بازاریابی که خوب یا باید یک کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، سایت یا برنامه معتبر داشته باشید که اینم زمان میخواد و روش های خاص خودش رو داره و اینم به شما خواهم گفت.

دوستان یه روش دیگه ای هم در این دنیای پهناور اینترنت وجود داره که اکثر ما از آن خبر نداریم، ولی اکثر مردم اروپا و آمریکا ازش اطلاع دارند و از اون روش ها هم استفاده میکنند. این روش بسیار ساده است و همه افراد میتونند ازش استفاده کنند. تنها کافیه به اینترنت دسترسی داشته باشین. حالا یا با گوشی یا با کامپیوتر. اون وقت میشه در کنار روش های قبلی در 40 دقیقه تا 400000 تومان یا خیلی بیشتر پول بدست آورد. شما نه محصولی رو میفروشید و نه بازاریابی میکنید. فقط و فقط طبق آموزش من پیش میرین و میبینید که خیلی ساده است. اونقدر ساده که فکرش رو هم نمی کنید.

ببینید دوستان، شما برای پولدار شدن کافیه که پای خودتون رو جای پای من بذارید. من اول قصد داشتم این آموزش رو مجانی در اختیار مردم قرار بدم ولی وقتی افرادی محصولات بی ارزش رو برای فروش گذاشتن و من هم قبل از این تکنیک ها، اونا رو خریده بودم و به نتیجه نرسیدم، من هم تصمیم گرفتم تا برای آموزش های خودم ارزش قائل بشم. با این تفاوت که آموزش من از همه ی آموزش ها متفاوت تره و کسب درآمد در اون وجود داره.

 

در این پکیج جامع و کامل، شما تمام فایل های کسب درآمد را خواهید داشت. دوستان شما دیگه نیازی نیست برای این فایل ها کلی پول بدین. پکیج هایی با اسم های 8 میلیون در ماه و... ! ما روش این پکیج ها را هم به شما آموزش می دهیم.

دوستان عزیز این مطلب رو هم به شما بگیم که وقتی این فایل آموزشی رو تهیه کردین و نتونستید ازش کسب درآمد کنید که مطمئنا میتونید، ولی اگه نتونستید از شما خواهش می کنیم دیگه دنبال هیچ آموزش دیگه ای نباشین چون همه چیز توی این پکیج به شما گفته شده. حتی چیزایی که تو سایت هایی مثل مدیر سبز، سایت عباس منش، کار استارتر، عرفانی زاده، آترین وب و... هم با قیمت های میلیونی و گزاف یاد میدن، تو این پکیج هست.

ما توی این پکیج، تمامی راه های کسب درآمد از اینترنت رو به شما آموزش دادیم. خیالتون راحت

و مهم ترین آموزش ها هم ویس های آموزشی هست و اینکه

چطوری در روز میتونید تا حتی 2میلیون تومن کسب درآمد کنید. این حرف یک شوخی نیست و ما با کسی شوخی نداریم.

هدف همه ما کسب درآمد از اینترنت هست و ما این کار رو برای شما آسون کردیم.

چون خود ما از این روش کسب درآمد می کنیم، پس به شما این اطمینان رو میدیم که موفق خواهید شد.

فقط کافیه 40 دقیقه وقت بذارید و کسب درآمد کنید. وقتی ویدیو رو دیدین متوجه خواهید شد که چرا باید 40 دقیقه وقت بذارید.

همه کاری که شما میکنید 40 دقیقه بودن در اینترنت و بعد از اون برداشت سودتون از اینترنته.

پولی رو هم که بدست میارین به تومان هست و میتونید مستقیم به حساب بانکیتون انتقال بدین.

و این هدایا جمعا قیمتشان به 75000 تومان می رسه که شما فقط با 9900 تومان، همه این ها رو خواهید داشت چون ما به فکر شما عزیزان هستیم و هدف ما کمک به شماست.

دیگه پول گزاف و میلیونی برای خرید این فایل های کسب درآمد پرداخت نکنید.

پکیج ویژه درآمدزایی سریع...

*** تا آخر همین ماه میتونید از این فرصت طلایی استفاده کنید ... ***

*** قیمت این هدایا جمعا 75,000 تومان هست ولی شما با 9900 تومان تمام این محصولات رو خواهید داشت. ***

عزیزان همین الان دو تا در جلوی پای شما قرار داره یکی از درها روش نوشته ورود و دیگری نوشته خروج. تصمیم با خودتونه که آینده رو چگونه میخواین بسازین. اگه آینده خودتون رو دوست دارید و دوست دارین که هم زندگی کنید و هم پول داشته باشین، از درب ورود وارد بشین و میبینید که همه چیز حقیقت داره و میشه خیلی ساده به 400000 تومن در 40دقیقه دست پیدا کرد اون هم طبق آموزش های من و تلاش خودتون. یا هم که شک و تردید میکنید و از درب خروج خارج خواهید شد و تا سال ها به این فکر خواهید کرد که پشت در ورود چی بوده!!!

به هر حال تصمیم با شماست و من تلاشم رو برای شما کردم. بالاخره همه که نباید پولدار باشند. کسانی باید پولدار باشن که مثل من بهاشو بپردازن. کسی به خواسته هاش میرسه که بهاش رو بده. دوستان شما همین امروز میتونید شروع کنید و اولین درآمد خودتون رو خیلی زود کسب کنید. دوستتون دارم، دنیای خودتون رو از همین امروز بسازید، چراکه کار امروز را به فردا سپردن از ویژگی افراد شکست خورده است دوستان من.

قیمت این پکیج فوق العاده ویژه از 5000 تومان شروع شد و هر ماه افزایش خواهد داشت و به زودی به قیمت 30000 تومان خواهد رسید. همچنین مثل بسیاری از فروشگاه ها جهت ترغیب مشتریان از تخفیف های الکی استفاده نکردیم! و قیمت واقعی آموزش ها که قیمت بسیار ناچیزی هست رو گذاشتیم. پس فرصت رو از دست ندین عزیزان.

 

وقتی من این کار رو شروع کردم،

متاسفانه این چنین پکیج و بسته آموزشی کاملی رو در اختیار نداشتم.

اما شما چطور؟شما هم واقعا در اختیار ندارید؟

*** در انتهای این صفحه، لطفا نظرات خود را در مورد این محصول حرفه ای با ما و دیگر عزیزان به اشتراک بگذارید ***

 

*** توجه *** 

از تاریخ 1397/01/01 قیمت این محصول به 50000 تومان افزایش خواهد یافت.

 

یک توضیح مهم : 

ما نمی خواهیم مثل بقیه آموزش هایی که در اینترنت پخش شده از جملات تبلیغاتی استفاده کنیم و یا پرینت حساب یا لیست تسویه حساب ها از درآمدهای خود را برای شما قرار دهیم ( که می تواند فوتوشاپی هم باشد! ).

ما می خواهیم یک آموزش واقعی در اختیار شما بگذاریم چون از آموزش های خودمان مطمئن هستیم و مثل خود شما از آموزش های پفکی که فقط به شما گفته میشود که هرروز با خود بگویید من میتونم و مثبت فکر کنید تا ثروتمند بشید! متنفریم.

 

مهدی :

آیا اگه شما در روز انقدر درآمد دارید چرا این محصول رو میفروشید؟ این شک من را بر طرف کنید ممنون

پاسخ : سلام، وقتی گفته میشه کسب درآمد از اینترنت، یعنی شما باید از تمام منابع خود استفاده کنید. میخوام یه مثال کوچیک بزنم.رونالدو یک فوتبالیسته که در سال از فوتبال درآمدهای میلیاردی داره، ولی با این همه درآمد چرا تو تبلیغاتی مثل شامپو CLEAR هم ایفای نقش میکنه و کسب درآمد میکنه؟ ای محمدرضا گلزار چرا تبلیغ مسواک رو میکنه با اینکه از بازیگری هم پول زیادی درمیاره؟ ما درآمد خوبی داریم و خدا رو شکر، ولی از فروش محصولات آموزشی هم کسب درآمد می کنیم. شما تجربه ما رو دارید میخرید. یک معلم خصوصی هیچوقت مجانی درس نمیده. شما باید به معلم خودتون پول بدین تا تجربه خودش رو در اختیار شما بذاره.


 

حسین :

آیا میتوانم با این محصول از همین امروز درآمد داشته باشم ؟

پاسخ : بله میتونید.

 

ناشناس :

سلام من شک دارم. آخه اگر بشه 300 هزار در روز بدست آورد دیگه هیچکس سرکار نمیره دیگه نیازی نبود کار کنیم من میترسم همش تبلیغات الکی باشه مثل بقیه آموزش های دیگه که سایت های دیگه میفروشند. آیا واقعا تضمین میدید که این آموزش متفاوته لطفا سریع به این ایمیلم پاسخ بدید با تشکر

پاسخ : دوست عزیز شک شما کاملا طبیعیه. بالأخره آدم باید محتاط هم باشه. ما به شما قول میدیم که این پکیج آموزشی کاملا متفاوته و تا الان در هیچ سایتی این آموزش ما رو پیدا نمی کنید. اگر هم باشه فیکه و فقط از نام و متن ما استفاده می کنن. شما میتونید به تاریخ تولید محصول در قسمت خرید محصول دقت کنید. سایت ما از خریدارانش حمایت میکنه و به اونا پشتیبانی قوی هم میده تا مشکلی نداشته باشن. ما تضمین میدیم اگه آموزش ما تکراری بود مبلغ رو برگشت بدیم. در مورد اینکه کسی دیگه سرکار نمیره هم درسته،

ولی شما نگران نباشید! چون اینقدر آدم شکاک، بی هدف و توسری خور وجود داره که ما کمبود نیروی کار نخواهیم داشت:) شاید تو یک روز 300 نفر از این محصول دیدن کنند ولی تنها شاید 3 نفر این محصول رو خریداری کنند. پس می بینید که ما 297 نفر هنوز داریم که به خاطر نگرش، باورشون و شکی که همیشه دارن، از این محصول استفاده نمی کنند و از نتایج شگفت انگیز اون هم بهره ای نمیبرن. ولی اون 3 نفر همون افرادی هستند که ریسک پذیر هستند و خودروی آخرین مدل سوار میشن و از کنار اون 297 نفر ها عبور میکنند و جالبه که اون 297 نفر ها به اون 3نفر نگاه میکنن و باز دوست دارن جای اون 3 نفر باشن! ولی فقط دوست دارن و اراده ای ندارن :) حالا تصمیم با خود شماست که جزء 3 نفر باشید یا 297 نفر! بالاخره توی یک کارخونه هم که همه مثل رئیس کارخونه فکر و عمل نمیکنن و به یه عده کارگر هم نیازه که کارها رو انجام بدن :) علت فکر می کنید چیه؟ بله فقط نگرش و طرز فکر صحیح

 

فاطمه حبیبی :

سلام ببخشید من اتفاقی با سایت شما آشنا شدم. یه درخواست از شما دارم که ممنون میشم رسیدگی کنید. من میخوام این فایل را تهیه کنم ولی ای کاش کمی در مورد روش کار توضیح میدادید و اینکه ما نظرات کسانی را که این محصول شما را تهیه کردند را هم می دیدیم که ببینیم ایا موفق شده اند یا نه! 9 هزار که پولی نیست و من اگر ببینم واقعا جواب میده روش شما، 30 هزار هم هدیه میدهم. خوشحال میشم راهنماییم کنید. با تشکر از سایت خوبتون

پاسخ :سلام خوب ما در آموزش تصویری که در پکیج قرار دارد، توضیحات کامل را دادیم. بیشتر از این نمی توانیم توضیح دهیم. در مورد نظرات دیگران هم می توانید پایین همین مطلب را مطالعه کنید.

 

محمدعلی :

سلام آقا اگه این محصول شما انقدر خوبه چرا قیمتش 9000 تومنه! خوب همچین محصولی اگه خوبه، قیمتش را بذار 50000 تومن! والا به خدا ...

پاسخ :سلام دوست عزیز ما واقعا دیگه نمیدونیم چکار کنیم! قیمت رو میذاریم 50000 تومن، خیلی ها میگن گرانه تو را به خدا ارزان تر کنید. میذاریم 9900تومن میگید چرا کمه و حتما بی کیفیته! دوست عزیز اشکال نداره اونایی که میخوان 50000 تومن بدن برای این محصول، پنج بار این محصول رو بخرن. دیگه چکار کنیم ما نمیدونیم خواسته کدوم یکی از مشتریان رو برآورده کنیم؟

 

توجه : این آموزش برای تمام افراد، مرد و زن، پیر و جوان، با هر سطح سواد، بیکار و شاغل و ... تهیه شده و همه قادر به انجام آن هستند.

همچنین در صورت عدم رضایت و اثبات عدم کارکرد، مبلغ واریزی پس از کسر خسارت، بازگشت داده می شود.

جهت استفاده از درگاه پرداخت با هرکارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد و

پرداخت را انجام داد و نوع درگاه به بانک صادرکننده کارت شما ارتباطی ندارد.

به طور مثال، مـــی توان با کارت بانک کشاورزی یا هــــر کارت دیگـــر از درگاه بانک سامان یا هـــر درگاه دیگـــری، خرید را به راحتـــی انجام داد.

شما هم می توانید خرید خود را با کارت بانکی تان به راحتی انجام دهید.

توجه : لینک دانلود پکیج، پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد. دقت کنید که ایمیل در ابتدای خود www ندارد.

قیمت کمتر محصول فقط به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد. این تخفیف فقط تا پایان امروز باقیست. 

همچنین توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یا شماره موبایل الزامی نبوده و می توانید از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید، چرا که فایل پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود و استفاده است.

 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

 

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)


دوستان عزیز قیمت این پکیج 9900 تومان بود اما از آنجایی که محتویات این پکیج نایاب و مهم و کاربردی هستند قیمت فایل را 20000 هزارتومان قرار دادیم تا ترفند های این پکیج تنها بدست کسانی برسد که واقعا میخواهند کسب و کار اینترنتی راه بیاندازند وحاضرند برای آن مبلغ را پرداخت کنند.

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

فارس - شیراز

مهم 1: دوستان گرامی, درصورت موجود نبودن کتاب صوتی مورد نظر شما در فروشگاه , می توانید به پشتیبانی فروشگاه اسم کتاب و نویسنده کتاب مورد نظر را ارسال کنید تا در صورت موجود بودن در دیتابیس ما آن را با قیمت مطلوب و رضایت بخش به شما تحویل دهیم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما