محل لوگو

فرم خام مبایعه نامه خودرو - ملک و املاک

دانلود درسنامه بهداشت عمومی 1 و 2 خالد رحمانی - ( نسخه کامل )

دانلود کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام (نسخه کامل)

متن کامل کتابهای گات ایت got it 1,2,3,4,starter

کتاب کره ای ویتامین یک VITAMIN KOREAN 1 (نسخه pdf)

نمونه سوالات تستی اصول سرپرستی ناصر ابرقویی علمی کاربردی

کتاب صدای خود را آزاد کنید

دانلود اسکریپت اتوماتیک هوشمندسایت فری بیتکوین 2020 برای گوشی و کامپیوتر

دانلود پوزیشن شیرین ( آموزش تصویری پوزیشن های مختلف جنسی)

دانلود کتاب نظریه زبانها و اتوماتا

کتاب معلم Nuevo prisma A1 libro de profesor (A2)

کلیات حقوق جزا بر اساس کتاب دکتر محمدعلی اردبیلی

پکیج جامع آموزشی سلامتی با قدرت ذهن

پکیج کامل سابلیمینال جذب عشق (جذب همسر و بهبود رابطه)

پکیج آموزش انواع کینزی ها و فعالسازی انرژی درون

موتورسیکلت

قرارداد اجاره نامه سایز a3 و a4

جزوه و آموزش کامل تصمیم گیری چند معیاره MADM و MODM همراه با مثال های متعدد

آموزش کامل ساخت ربات تلگرام بدون نرم افزار

پکیج آموزش انواع کینزی ها و فعالسازی انرژی درون

تاریخ ایران و جهان

کتاب روانشناسی

ریکاوری پیامک های حذف شده 100 درصد عملی

ردیابی افراد بدون نصب نرم افزار

درآمـد 300,000 هزارتومــان در 30 دقیقه! کاملا واقعــی (آپدیـت شد! فروردین 98)

آموزش سئو حرفه ایی وردپرس

کلید و ترجمه کامل Readings Intermediate

باینری آپشن

دوره آموزشی بازگردانی پیج های اینستاگرام

جواب کتاب کار Top Notch 1,2,3

کسب درآمد از اینترنت

پک شماره تلفن همراه

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

لکچر زبان انگلیسی

مقالات هنر،معماری و شهرسازی

مقالات علوم پزشکی (شامل تمامی رشته ها)

کنترل گوشی فرزندان 15.2

مقالات مدیریت مالی،بازرگانی،دولتی، جهانگردی و هتلداری

مقـــــالات مهندسی معدن

مقالات رشتـــه برق

مقالات علوم سیاسی

مقالات تربیت بدنی و علوم ورزشی

مقالات علوم اجتماعی

مقالات دامپروری،کشاورزی و محیط زیست

مقالات ریاضی

طرح توجیهی

پاورپوینت و مقالات رشته کامپیوتر

مقالات فلسفه و معارف اسلامی

مقالات مهندسی مواد

مقالات مهندسی مکانیک

مقالات IT

مقالات آمار

مقالات اقتصاد

مقالات حسابداری

مقالات مهندسی شیمی-پتروشیمی و پلیمر

مقالات عمران

مقالات تاریخ و فرهنگ

مقالات جغرافیا

مقالات زبان و ادبیات فارسی

مقالات صنایع

مقالات روانشناسی

پاسخ کتاب کار و متن فایل صوتی کتاب فورکرنر1،2،3،4

مقالات روانشناسی

مقالات حقوق

آمار سایت

نظرسنجی سایت

فروشگاه رو جطور عرض یابی می کنید (نظرت چیه ؟)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 83
  • بازدید دیروز : 156
  • بازدید کل : 950449

مقاله بررسی وضعيت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)


مقاله بررسی وضعيت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)

بيان موضوع يا تعريف مسأله:
كشور ايران به دليل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از توليد كنندگان عمده پوست و چرم سبك محسوب مي‌شود و به علت آب و هواي نيمه خشك پوست گوسفند و بز ايران از مرغوبيت بالايي برخوردار است ولي متأسفانه دامداران كشور به دليل كم ارزش قلمداد نمودن پوست و پشم و اينكه نوع تغذيه در ايران بيشتر به گوشت گوسفند اختصاص دارد و همچنين به علت نداشتن آگاهي و انگيزه لازم جهت حفظ و حراست از اين ثروت ملي، توجه لازم را مبذول نمي‌دارند و از ساليان گذشته انواع پوست، سالامبور و محصولات نيمه ساخته چرمي‌از كشور ما با ديدگاه سنتي صادر گرديده است كه عمده صادرات ايران بر حسب آمار موجود مختص به صدور سالامبور و كراست بوده است و اين در حالي است كه مي‌توان ارزش افزوده زيادي را از طريق توليد محصولات ساخته شده چرمي‌به وجود آورده و به تبع آن درآمد ارزي بالايي را تحصيل نمود. بويژه اينكه محصولات چرمي‌از تنوع بالايي برخوردار بوده به نحوي كه تنوع اين محصولات بالغ بر ۶۰ نوع مي‌گردد و هر ساله در سطح ملي، منطقه اي و بين المللي نمايشگاههاي محصولات چرمي‌به نمايش گذاشته مي‌شود كه متأسفانه نقش كشور ما علي رغم امكانات بالقوه و بالفعل در اين نمايشگاهها بسيار كم رنگ مي‌باشد، براي مثال در سال ۱۳۷۶ در نمايشگاههاي جهاني چرم و البسه چرمي‌در پاريس و بولونيا ايتاليا و بارسلون اسپانيا و دوسلدورف آلمان در كنار كشورهاي پيشرفته جهان، كشورهاي تركيه، هندوستان، پاكستان، بنگلادش، اتيوپي و بوركينافاسو داراي چندين غرفه بودند ولي هيچ اثري از محصولات و صنعتگران ايران و پرچم مقدس جمهوري اسلامي‌ايران نبود.
قطعاً وجود چنين نقيصه اي برايند عوامل متعددي است كه شناخت آنها و بويژه حركت در جهت رفع موانع، اين امكان را فراهم خواهد ساخت تا به گونه اي شايسته استعداد و ظرفيت هاي خود را در صحنه بين الملل عرضه نماييم.
پژوهشگر در اين تحقيق، به دنبال تبيين و تحليل متغيرها و عواملي است كه صادرات محصولات كشور را چه به صورت مثبت و چه منفي، تحت تأثير قرار مي‌دهند و از اين طريق ضمن بيان اين عوامل، راه كارهاي مناسب جهت بهبود و ارتقاء صادرات محصولات چرمي‌را پيشنهاد خواهد كرد. در واقع مسأله اصلي تحقيق اين است كه موانع موجود بر سر راه صادرات محصولات چرمي‌سبك شناسايي شده و گامهايي را كه در جهت رفع اين موانع مي‌توان برداشت تعيين كرد.

تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی:
انسانهاي نخستين به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شكار حيوانات مي‌زدند. پوست نيز جايگاه ويژه اي داشته است. چراكه اين فرآورده دامي‌بهترين وسيله پوشش انسانها براي جلوگيري از خطرات گوناگون بوده است. اين نوع استفاده از پوست را مي‌توان منصوب به عصر يخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشراوليه از استخوان و سنگهاي تيز به منظور از بين بردن گوشتهاي اضافي و ضايعات پوست استفاده مي‌كرد. ولي بزودي به فساد پذيري سريع اين نوع پوستها در مقابل انواع ميكروبها و باكتري ها پي برد. بعدها مبادرت به خشك كردن پوست در برابر آفتاب يا آتش كرد. كه بازهم پوستي شكننده و غير قابل استفاده بدست مي‌آورد. تا اينكه سرانجام متوجه فوائد عصاره هاي گياهي براي جلوگيري از فساد پوست گرديد.

مصريان قديم از حدود ۲۵۰۰ سال قبل از ميلاد، از تركيبات معدني آرد شده مانند املاح آلومينيوم و دانه هاي مازو براي ساخت چرم استفاده مي‌كردند. يونانيان و روميها، از پوست و برگ درختان كاج و صنوبر استفاده مي‌كردند. با توجه به اين نكته بسيار مهم كه صنعت چرمسازي در طي زماني بسيار طولاني به تكامل خود رسيده و تجربيات فراواني را پشت سر گذارده است. از زمانهاي قديم پوست به عنوان يكي از صنايع دستي حاصل از مهارت بشر هم مورد استفاده و هم مورد توجه و ستايش بوده است.

مواد اوليه پوست براي افراد شكارچي آن زمين كه هنوز دوره كشاورزي را آغاز نكرده بودند و از نظر شرايط محيطي نيازمند به اسب بودند، به راحتي قابل تهيه بود. احتياجات شديد آنها باعث گرديد تا پوست را به گونه اي نرم نمايند كه علاوه بر خشكي، در مقابل فساد نيز پس از بارها خيس شدن از مقاومت كافي برخوردار باشد. اطلاعات باستانشناسان هنوز به درستي نتوانسته اند قدم هاي ابتدايي را كه انسان هاي اوليه در تبديل پوست برداشته اند، بجز شواهدي مبني بر دود دادن همراه با ماليدن روغن و مغز حيوان به داخل پوست و ساخت چرمهاي بسيار خام را ارائه دهند. البته عمليات و كارهاي مختلفي كه روي پوست به صورتهاي مختلف انجام مي‌گرفت و باعث اصلاح نرمي‌و كاربرد بهتر آن مي‌گرديد نيز مي‌توانست از جنبه هاي تكميلي محسوب شود. مردم غارنشين در رابطه با اعتقادات مذهبي خود براي حيوانات و پوست آنها و همچنين شكل نهايي محصول ساخته شده از پوست اهميت خاصي قائل بودند.

قرنهاي ۱۲-۱۰ ميلادي را بايد قرون تحولات چرم سازي دانست. زيرا در اين دوره صنعت چرمسازي با توجه به پيشرفت تكنيك در كشورهاي اروپائي (از جمله انگلستان) توانسته بود منابع تجاري بسياري را به همراه داشته باشد، در قرون وسطي كه بتدريج دستجات صنعتي تشكيل مي‌گرديد، جامعه دباغان نيز بوجود آمد و انواع چرم براي مصارف گوناگون طبقه بندي گرديد. از قرن هفدهم ميلادي بعلت احتياج شديد مردم به فرآورده هاي چرمي، اين صنعت به شكل نو و پراهميت و گسترده به مردم شناسانده شد و عمليات فراواني براي تسريع كار در صنعت چرمسازي پديد آمد و مواد شيميايي كوناگون و كامل تر، ماشين آلات پيچيده تر و از همه مهمتر افراد باتجربه و مطلع پا به عرصه اين صنعت گذاردند و امروزه دانشگاهها با فارغ التحصيلان در رشته صنعت چرم در اقصي نقاط جهان در پيشبرد اين صنعت فعاليت دارندو اطلاعات و گزارش هاي متنوع از طرف سازمانها و مؤسسات مختلف جهت ارائه آخرين اطلاعات تكنيكي، آماري و … منتشر مي‌شود كه خود بيانگر اهميت و پيشرفت اين صنعت در قرون اخير مي‌باشد.

در ايران نيز از ديرباز استفاده از انواع مختلف پوست و چرم مرسوم بوده و براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گرفته است. در كشور ما نيز بتدريج روشهاي ابتدائي براي تبديل پوست به ماده اي كه مقاومت بيشتري را در برابر عوامل مختلف دارا باشد كشف و از اين طريق ماده اي مقاومتر از پوست معمولي بدست آمد. از جمله روشهاي ابتدايي در اين مورد مي‌توان دود دادن پوست، روغن ماليدن و استفاده از زاج و نظاير اينها را نام برد. پس از اينكه امكان تبديل پوست به چرم حاصل گرديد مورد استفاده آن نيز گسترش يافت و چرم علاوه بر مصارف قبلي نظير پوشش بدن، زيرانداز، تهيه چادر، حمل و نقل آب و مايعات ديگري نظير شير و دو در مشكهايي كه از پوست حيوانات تهيه مي‌شد، براي تهيه انواع كتيبه ها، پرچم، لوازم و البسه رزمي‌مورد استفاده قرار گرفت.

پيدا شدن روشهاي تبديل پوست به چرم در واقع تحولي عظيم بود كه از اين طريق امكان استفاده از پوست بعنوان ماده اي غير قابل فساد و تجزيه ناپذير بوجود آمد و با توجه به مصارف مختلفي كه در مورد پوست وجود داشته و روزبروز نيز ميزان اين مصارف افزايش مي‌يافت پوست بعنوان ماده اي ارزشمند خريد و فروش گرديد. و از زمان صفويه صدور پوست به كشورهايي نظير روسيه و عثماني در سطح وسيعي شروع شده و همه ساله پوست درصد قابل توجهي از اجناس صادراتي كشورمان را تشكيل مي‌داده است.

چند سال پس از سقوط سلسله قاجاريه شهر تبريز شاهد نمايش پيشرفت تكنولوژي غرب در زمينه چرمسازي بود. اولين كارخانه بصورت ماشيني با روشهاي نو و بكارگيري علوم مختلف در سال ۱۳۰۸ هجري شمسي در تبريز بنام «چرمسازي ايران» تاسيس و بعداً «چرم خسروي» بصورت واحدي مدرن در سال ۱۳۱۰ ه.ش در تبريز با ۶۰۰ نفر كارگر شروع به كار نمود. و با تاسيس چرم سازي «اردشير يگانگي» در همدان و شركت سهامي‌ميشن در تهران، ساير كارخانجات صنعتي در تهران و تبريز شروع به كار نمودند.

اولين كارخانه سالامبور سازي ايران در تبريز با نام كارخانه «سالامبور سازي وهاب زاده» در سال ۱۳۱۵ (قبل از جنگ جهاني) توسط آقاي «وهاب زاده» و با كارشناسي يك متخصص يوناني با نام «گاليف رولي» تاسيس شد. عدم نياز به دستگاههاي پيچيده و گران قيمت و فراواني و ارزاني مهمترين ماده اوليه سالامبور سازي يعني پوست سبك باعث پيدايش كارخانه هاي سالامبور سازي بيشماري گرديد. هركس قطعه زميني مي‌يافت و يك چهارديواري مي‌ساخت، با كندن يك حوضچه و بكارگيري يك درام شروع به ساخت سالامبور مي‌نمود. به مرور زمان و طي سالهاي ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۰ كارخانجات متعدد ديگري در ايران ساخته شد كه اكثراً سنتي و بدون تخصص كافي و فقط بر اساس يادداشتها و دستورالعمل هاي خارجي و با استفاده از تجربه موروثي بكار ادامه مي‌دادند و فكر ايجاد كارخانجات چرم سبك بدليل پوشش نويني كه در سال ۱۳۱۵ به پوست سبك داده شده بود (سالامبور) در افكار عمومي‌بوجود نمي‌آمد و شكل نمي‌گرفت تا اينكه در سال ۱۳۵۰ اولين كارخانه مستقل چرم سبك به نام چرم ملي ايجاد و شروع به كار نمود.

دو سال بعد يعني در سال ۱۳۵۲ سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران مأموريت يافت تا طرحهايي را در زمينه چرم سبك در نقاط مختلف كشور پياده نمايد. سازمان مذكور با ايجاد شركتي بنام شركت صنايع پوست و چرم ايران و با همكاري گروهي از مهندسين مشاور مبادرت به احداث چند كارخانه در نواحي مختلف كشور از جمله خراسان و لرستان نمود و در حاليكه تلاش داشت طرحهاي ديگري را در اين زمينه پياده نمايد از حركت بازماند. همچنين بعد از سال ۱۳۵۲ و به توسط بانك توسعه كشاورزي دو طرح چرم سبك در شيراز (چرمينه) و اردبيل (چرم مغان) اجرا گرديد و نيز در جوار همين طرحها كارخانه ويژه اي براي ساخت خز و پوشاك حاصله از آن در استان مازندران به نام خزرخز بوجود آمد كه توانستند مقداري از پوست هاي داخلي را به چرم تبديل نمايند. بعد از پيروزي انقلاب اسلامي‌و از سال ۱۳۵۸ تاكنون فكر ايجاد كارخانجات چرم از پوست سبك بيشتر شكل گرفت و طرحهاي زيادي توسط وزارت صنايع مورد بررسي قرار گرفت. شايان ذكر است با پيشرفت صنعت چرم، نحوه تبديل پوست به چرم نيز در ايران تغيير كرده و چرم سازي در قالبي پيشرفته و صنعتي مطرح گرديد و كارخانه هاي مدرنيزه و پيشرفته نيز در اين زمينه احداث گرديد. اما شكل دهي به كارخانه هاي مدرن و تازه تاسيس شده اكثراً بر اساس استفاده از پوست‌هاي سنگين به عنوان ماده اوليه و تهيه چرمهاي رويه گاوي و زيره طرح ريزي شده است كه با توجه به چنين طرح ريزي هايي امروزه ماده خام اكثر كارخانه هاي چرم سازي كشور را پوست هاي سنگين تشكيل داده و اين كارخانه ها در توليد چرمهاي سنگين فعاليت داشته و در اين طرح ريزي ها توجه بسيار كمي‌به پوست هاي موجود كشور بوده و به ويژه ميزان پوستهاي سبك كشور اصلاً مدنظر نبوده است. بايد توجه داشت كه تعداد دامهاي سبك كشور به مراتب بيشتر از دامهاي سنگين بوده و نهايتاً تعداد پوست هاي سبك حاصل از كشتار سالانه خيلي بيشتر از پوست هاي سنگين داخلي بوده و پوست هاي سبك نسبت به پوست هاي سنگين از رقم بالايي برخوردار مي‌باشند.

پوست سبك در بسياري از كشورها توليد مي‌شود ولي آنچه كه در كشورهاي مختلف با يكديگر متفاوت است مرغوبيت پوست است و همين امر يعني بالا بودن مرغوبيت پوست گوسفندي كشورمان يكي از دلايل شهرت آن در سطح جهاني مي‌باشد. چرم بدست آمده از پوست گوسفندي در ايران از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد و داراي انسجام و استحكام بالايي است. اين نوع پوست عمدتاً در زمينه تهيه چرم لباس مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ولي فقط مراحل اوليه لش گيري آن يعني كثيف ترين و پرزحمت ترين مرحله آن در ايران انجام مي‌شود و پس از اين مرحله سالامبور (سالانبور) حاصل مي‌گردد كه از نظر مرغوبيت توسط متخصصين (سورت چي) درجه بندي مي‌گردد و به خارج از كشور صادر مي‌شود.

لازم به ذكر است كه بعلت آب و هواي نيمه خشك و شرايط اقليمي‌ايران پوست گوسفند و بز كشور ما از مرغوبيت بالايي برخوردار است ولي متأسفانه دامداران ايران به دليل كم ارزش بودن پوست و پشم و اينكه نوع تغذيه در ايران بيشتر به گوشت گوسفند و بز اختصاص دارد و همچنين بعلت نداشتن انگيزه و آگاهي لازم در حفظ و حراست اين ثروت ملي توجه كافي نمي‌نمايند و نيز لازم است كه بدانيم از لحاظ آگاهي لحاظ نرخ بازده پوست به دام در جهان، نرخ بازده پوست به دام در ايران براي پوست گوسفندي و بره اي برابر ۸۸ درصد و براي پوست بزي و بزغاله برابر ۷۴ درصد مي‌باشد كه بالاترين نرخ بازده در جهان است. بايد يادآور شد كه نرخ بازده پوست به دام در جهان براي پوست گوسفندي و بره اي ۴۰ درصد و براي پوست بزي و بزغاله اي ۴۱ درصد مي‌باشد كه در اين زمينه مي‌توان به آمار منتشره از طريق FAO به جداول (۱) و (۲) مراجعه نمود.
با توجه به مطالب مطروحه ملاحظه مي‌شود كه بي توجهي به توليد چرمهاي سبك از پوستهاي سبك داخلي موجب شده تا اين پوست ها همه ساله در سطح وسيعي به كشورهايي چون ايتاليا، آلمان، فرانسه، تركيه و اسپانيا صادر گردد و با توجه به كمبود وسيعي كه در زمينه پوستهاي سنگين داخلي در مقايسه با ظرفيت واحد هاي توليد چرم سنگين وجود دارد همه ساله مقادير قابل توجهي پوست سنگين از كشورهاي افريقايي خريداري و به كشورمان وارد مي‌گردد.

بدين منظور سالانه حدود يك ميليون جلد پوست سنگين از كشورهاي كنيا، بتسوانا، زيمباوه به ايران وارد مي‌شود. به عبارتي ساليانه با فرآوري حدود ۶/۲ ميليون جلد پوست سنگين در كارخانجات و كارگاههاي چرم سازي كه به چرم تبديل مي‌شود، تنها قريب به ۶۰ درصد آن از توليد پوست داخلي است .

امروزه مشكل تهيه پوست خام سنگين براي واحدهاي توليد چرم سنگين به حدي است كه مشكلات زيادي براي واحدهاي مصرف كننده اين پوست ها بوجود آورده است. البته مشكل تهيه پوست خام سنگين بصورت موقتي و مقطعي نبوده و روزبروز بيشتر مي‌شود و در صورتي كه اقدامي‌اساسي در اين مورد صورت نگيرد براحتي مي‌توان پيش بيني نمود كه چنين حالتي در آينده اي نزديك موجب نيمه فعال و تعطيل شدن واحد هاي توليدي چرم سنگين و ركود اين صنعت خواهد شد.

فهرست مطالب دانلود پروژه بررسی وضعيت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی):


فصل اول طرح تحقيق
بيان موضوع يا تعريف مسأله
ضرورت انجام تحقيق
پيشينه تحقيق
فرضيات
تعريف عمليات متغيرها
نوع تحقيق و دلايل آن
ابزار گردآوري داده ها
جامعه آماري
مراحل انجام تحقيق
تعريف مفاهيم
محدوديت ها

فصل دوم ادبيات تحقيق
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازي
تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم
مراحل ساخت چرم
عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم
الف- پوست
ب- چرم
انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرمي
بخش دوم مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن
تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه
جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور
آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي
نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال
تعريف استراتژي
نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي
الف- استراتژي جايگزيني واردات
ب- استراتژي توسعه صادرات
انواع استراتژي هاي رقابتي عام
رهبري در هزينه
تمايز محصول
تمركز (محدودنگري)
ميانه روي
تعريف بازاريابي
استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار
۱- استراتژي بازاريابي يكسان
۲- استراتژي بازاريابي تفكيكي
۳- استراتژي بازاريابي تمركزي
ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار
تقسيم بندي بازار هاي بين المللي
استراتژي توسعه آميخته بازاريابي
آميخته محصول
اهميت قيمت در آميخته بازاريابي
آميخته تشويق و ترفيع
اجزاي تشويق و ترفيع
توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي
تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي
۱- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل
۲- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad)
۳- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter)
۴- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market)
۵- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program)
۶- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition)

فصل سوم – روش تحقيق
مقدمه
روش تحقيق
روش جمع آوري اطلاعات
منابع اطلاعات ثانويه
منابع اطلاعات اوليه
روش اجراي پرسشنامه
جامعه آماري
نمونه آماري
تهيه و تنظيم پرسشنامه
نحوه توزيع سوالات پرسشنامه
روشهاي آماري مورد استفاده

فصل چهارم – جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها
مقدمه
اطلاعات مربوط به ويژگيهاي مديران مراكز نمونه گيري شده
آماره آزمون
سوالات مربوطه
بررسي فرضيه ۲
آماره آزمون
آزمون فرضيه ۲
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتي
بررسي فرضيه ۳
آماره آزمون
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتي
سوالات مربوطه
بررسي فرضيه ۴
آزمون فرضيه ۴
سوالات مربوطه
بررسي فرضيه ۵
آزمون فرضيه ۵
تذكر
سوالات مربوطه
بررسي فرضيه ۶
آماره آزمون
آزمون فرضيه ۶
سوالات مربوطه

فصل پنجم – نتيجه گيري و پيشنهادات
نتيجه گيري
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه ۱
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه ۲
نتايج بدست امه در ارتباط با فرضيه ۳
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه ۴
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه ۵
پيشنهادات
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه ۱
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه ۲
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه ۳
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه ۴
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه ۵
پيشنهادات در ارتباطات با فرضيه ۶
ساير پيشنهادات
توصيه به ساير دانشجويان محققين
منابع

نوع فایل : ورد (doc)

حجم فایل : ۱۶۹ کیلوبایت (zip)

تعداد صفحات : ۲۰۲ صفحه

قیمت : 1000 تومان


مبلغ واقعی 5,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 953

برچسب های مهم

فارس - شیراز

مهم 1: دوستان گرامی, درصورت موجود نبودن کتاب صوتی مورد نظر شما در فروشگاه , می توانید به پشتیبانی فروشگاه اسم کتاب و نویسنده کتاب مورد نظر را ارسال کنید تا در صورت موجود بودن در دیتابیس ما آن را با قیمت مطلوب و رضایت بخش به شما تحویل دهیم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما