محل لوگو

فرم خام مبایعه نامه خودرو - ملک و املاک

دانلود درسنامه بهداشت عمومی 1 و 2 خالد رحمانی - ( نسخه کامل )

دانلود کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام (نسخه کامل)

متن کامل کتابهای گات ایت got it 1,2,3,4,starter

کتاب کره ای ویتامین یک VITAMIN KOREAN 1 (نسخه pdf)

نمونه سوالات تستی اصول سرپرستی ناصر ابرقویی علمی کاربردی

کتاب صدای خود را آزاد کنید

دانلود اسکریپت اتوماتیک هوشمندسایت فری بیتکوین 2020 برای گوشی و کامپیوتر

دانلود پوزیشن شیرین ( آموزش تصویری پوزیشن های مختلف جنسی)

دانلود کتاب نظریه زبانها و اتوماتا

کتاب معلم Nuevo prisma A1 libro de profesor (A2)

کلیات حقوق جزا بر اساس کتاب دکتر محمدعلی اردبیلی

پکیج جامع آموزشی سلامتی با قدرت ذهن

پکیج کامل سابلیمینال جذب عشق (جذب همسر و بهبود رابطه)

پکیج آموزش انواع کینزی ها و فعالسازی انرژی درون

موتورسیکلت

قرارداد اجاره نامه سایز a3 و a4

جزوه و آموزش کامل تصمیم گیری چند معیاره MADM و MODM همراه با مثال های متعدد

آموزش کامل ساخت ربات تلگرام بدون نرم افزار

پکیج آموزش انواع کینزی ها و فعالسازی انرژی درون

تاریخ ایران و جهان

کتاب روانشناسی

ریکاوری پیامک های حذف شده 100 درصد عملی

ردیابی افراد بدون نصب نرم افزار

درآمـد 300,000 هزارتومــان در 30 دقیقه! کاملا واقعــی (آپدیـت شد! فروردین 98)

آموزش سئو حرفه ایی وردپرس

کلید و ترجمه کامل Readings Intermediate

باینری آپشن

دوره آموزشی بازگردانی پیج های اینستاگرام

جواب کتاب کار Top Notch 1,2,3

کسب درآمد از اینترنت

پک شماره تلفن همراه

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

لکچر زبان انگلیسی

مقالات هنر،معماری و شهرسازی

مقالات علوم پزشکی (شامل تمامی رشته ها)

کنترل گوشی فرزندان 15.2

مقالات مدیریت مالی،بازرگانی،دولتی، جهانگردی و هتلداری

مقـــــالات مهندسی معدن

مقالات رشتـــه برق

مقالات علوم سیاسی

مقالات تربیت بدنی و علوم ورزشی

مقالات علوم اجتماعی

مقالات دامپروری،کشاورزی و محیط زیست

مقالات ریاضی

طرح توجیهی

پاورپوینت و مقالات رشته کامپیوتر

مقالات فلسفه و معارف اسلامی

مقالات مهندسی مواد

مقالات مهندسی مکانیک

مقالات IT

مقالات آمار

مقالات اقتصاد

مقالات حسابداری

مقالات مهندسی شیمی-پتروشیمی و پلیمر

مقالات عمران

مقالات تاریخ و فرهنگ

مقالات جغرافیا

مقالات زبان و ادبیات فارسی

مقالات صنایع

مقالات روانشناسی

پاسخ کتاب کار و متن فایل صوتی کتاب فورکرنر1،2،3،4

مقالات روانشناسی

مقالات حقوق

آمار سایت

نظرسنجی سایت

فروشگاه رو جطور عرض یابی می کنید (نظرت چیه ؟)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 262
  • بازدید دیروز : 148
  • بازدید کل : 953593

مقاله بررسی عملكرد سايت بازار بيز BazaarBiz در جذب مشتريان


مقاله بررسی عملكرد سايت بازار بيز BazaarBiz در جذب مشتريان

مقدمه:
بشر از ديرباز براي رفع نيازهاي خود اقدام به مبادله كالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پيشرفت علم،نحوه ي تبادل كالاها و خدمات از روش خود كفايي به مبادله پاياپاي تبديل شد، با اختراع پول روزنه ي جديدي، در جهت پيشرفت انسان به سوي راحتي بيشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به اين چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌هاي مختلف تبادل كالاها وخدمات، تجارت جهاني پاي به عرصه اي گذاشت كه هر روز پيشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهاني شدن وتبديل دنيا به دهكده ي جهاني، راهي جز يافتن راههاي سريع، موثر و كم هزينه وجود ندارد.
با ظهور اينترنت، اين گام اساسي برداشته شد، و عمل تبادل الكترونيكي داده‌ها يا EDI به عنوان سر منشا تجارت الكترونيكي، دوره ي جديدي از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامي‌كشورها و سازمان‌ها براي بقا بايد در تجارت الكترونيكي وارد شده امور خود را به صورت اينترنتي و با استفاده از خدمات شبكه انجام دهند.
در اين پژوهش سعي شده با بررسي عملكرد يكي از پيشتازان اين امر در ايران چگونگي ورود به اين بازار را بررسي نماييم. اميد است اين پژوهش راه گشايي باشد براي كساني كه تمايل به ورود به اين عرصه را دارند.

بيان مسئله:
با توجه به اين كه در كشور ما هنوز تجارت الكترونيك به طور كامل انجام نمي‌شود ونيز به دليل عدم شناخت مردم از اين روش تجاري ونيز با تاكيد بر اين موضوع كه دنياي امروز بر پايه استفاده از EDI,IT پيش مي‌رود، وارد نشدن به اين عرصه، مي‌تواند موجبات عقب ماندگي بيشتري اقتصاد كشوري را فراهم آورد لذا وارد شدن e-business , e- commerae يكي از واجبات هر سازمان با شركتي مي‌باشد.

اهميت مساله (نظری –عملي):

با توجه به گسترش IT در دنياي امروز والكترونيكي شدن امور، ائم از تجارت آموزش، انتقال اطلاعات، تبليغات واينكه امروزه كوچكترين و پيش پا افتاده ترين كارها نيز از طريق اينترنت صورت مي‌گيرد، و با فراگير شدن استفاده از اينترنت در پيش رفتن به سمت الكترونيكي كارها از جمله تجارت، كه سابقه اي طولاني در سطح جهان دارد در كشور ما امري ضروري است.
يافته‌هاي برخي از مهمترين پژوهشهاي انجام شده مربوط به مساله مورد پژوهش:
با توجه به جديد بودن و به روز بودن موضوع پژوهشهاي چنداني روي اين موضوع انجام نگرفته است. و از طرفي پژوهشهاي صورت گرفته نيز به صورت كلي بوده وبر فرهنگسازي تجارت الكترونيك و يا بررسي آن در ايران بوده است و هيچ پژوهش به صورت خاص و تخصصي بر اين موضوع متمركز نشده است، اما يافته‌هاي بدست آمده شامل مزايا و معايب e- commore نحوه‌هاي جابجايي پول، بحث امنيت، تبليغات و بررسي داشته اند.

تعريف تجارت الكترونيكي (E Business):
يكي از اهداف قابل توجه از فن آوري اطلاعات، بكارگيري آن در توسعه سازمانهاي اقتصادي و خدماتي است اين هدف اساسا در حوزه تجارت الكترونيكي تعريف و پيگيري مي‌شود. تجارت الكترونيكي تعريف و پيگيري مي‌شود. تجارت الكترونيكي نيز با تعابير و ديدگاههاي متفاوت تعريف شده است. هريك برمبناي يك ديدگاه خاص از تجارت الكترونيكي است. در اينجا به چند مورد از اين تعاريف اشاره مي‌شود:
تجارت الكترونيكي اجرا و هماهنگي فرايندهاي حياتي سازمانهاي اقتصادي، از قبيل طراحي، تايمن مواد و خدمات، توليد، فروش، اجراي سفارشات، ارائه خدمات از طريق بكارگيري حرفه اي رايانه‌ها و فن آوري ارتباطات و داده‌هاي ذخيره شده در رايانه‌ها را برعهده دارد.
تجارت الكترونيكي شامل انجام هركاري با فن اورين ارتباطات و اطلاعات (ICT) براي اجراي اهداف تجاري بين سازمانها يا سازمان و مصرف كننده است.
تجارت الكترونيكي همان بازگاني الكترونيكي (EC) است. با اين تفاوت كه فرايندهاي داخلي، از قبيل توليد، مديريت انبار، توسعه محصول، مديريت ريسك، مديريت دانش و منابع انساني هم در تجارت الكترونيكي پوشش داده مي‌شوند.
تجارت الكترونيكي تركيب پيچيده اي از فرايندها، سيستم‌هاي سازماني و زيرساختهاي ضروري سازماني براي ايجاد يك مدل تجاري سطح بالاست.
تجارت الكترونيكي بسيار فراتر از بازرگاني الكترونيكي است. تجارت الكترونيكي شامل تغيير در روشهاي سنتي اجراي عمليات سازمان، مديريت فرايندهاي فيزيكي و ديجيتال و روش كاركرد پرسنل است.
از ديدگاه IBM، تجارت الكترونيكي يك نظريه امنيتي، تغييرپذيري و يكپارچگي را را براي دستيابي به ارزش اقتصادي بيشتر و بسيار متفاوت، از طريق تركيب سيستم‌ها و فرايندهاي سازمان است (يا Core business) يا ساده كردن و دسترسي فراگير از طريق فن آوري اينترنت، اجرا مي‌كند.
تجارت الكترونيكي درباره فن آوري اينترنت براي انتقال و تغيير روشهاي اجراي فرايندهاي سازمان است. بارزترين فرم آن، خريد از طريق شبكه براي عمده فروشي و خرده فروشي است.
به ساده ترين بيان، تجارت الكترونيكي استفاده از فن آوريهاي اينترنت براي توسعه و تحول فرايندهاي كليدي سازمان است. با اين ديدگاه، بيشتر شركتها به اين مهم پي برده و درحال انتقال از روشهاي سنتي به تجارت الكترونيكي هستند.
تجارت الكترونيكي هرگونه بكارگيري اينترنت در سطح تاكتيك يا استراتژيك براي برقراري ارتباطات تجارت از نوع B2B، B2C يا حتي C2C يا هر مدل ديگر تجاري است. تجارت الكترونيكي درواقع راهي براي بهره وري بيشتر، سرعت، نوآوري و خلق ارزشهاي جديد در يك سازمان است.

روش تحقيق:
در اين پژوهش بعد از تعيين موضوع ابتدا با استفاده از منابع كتابخانه اي و منابع موجود در اينترنت و استفاده از كتابخانه هاي آنلاين، اقدام به جمع آوري اطلاعات در مورد مباحثي مانند فروش آنلاين، بازاريابي اينترنتي، بانكداري الكترونيك مبادله الكترونيكي داده ها و ساير موارد مورد نياز در بحث تجارت الكترونيك گرديد.
پس از اشراف كامل به موضوع با توجه به قول مساعد مديران و مسئولان سايت بازار بيز كه براي همكاري كامل داده بودند و با توجه به سياستها و هدفگذاري هاي آنان، اين سايت به عنوان جامعه آماري انتخاب گرديده كه مديران اين سايت هر گونه اطلاعات مورد نياز را بدون هيچ شاعبه در اختيار پژوهشگر قرار دادند كه اين امر كمك شاياني در كيفيت اين پروژه داشته است.
در زمينه ادبيات تحقيق و نيز تعريف اصطلاحات مورد نياز، از كتابهاي تخصصي و بيشتر از منابع و مقالات موجود در اينترنت استفاده شده است.
در مجموع مي‌توان گفت در اين پروژه از روشهاي ميداني مانند مصاحبه و نيز روش شفعه هاي محوري مانند استفاده از منابع كتابخانه اي استفاده گرديده است.
اشخاصي كه مورد مصاحبه قرار گرفته اند، در واقع با شركت در يك جلسه ي رسمي‌و با حضور تمامي‌مديران سايت كه شامل ۴ نفري مي‌باشند هر كدام با توجه به تخصص و محدوده فعاليت خود در سايت به سوالات پاسخ گفته اند

مصاحبه با مديران سايت:
آيا مشتريان شركت، با وارد شدن به شبكه عنكبوتي شركت، مي‌توانند آخرين ويژگيهاي هر گونه از فراورده هاي موسسه را در اختيار بگيرند؟
۱-محصولات اصلي موسسه در حال حاضر تي شرت هاي emo-T مي‌باشد كه از بهترين كيفيت برخوردار بوده و اطلاعات مربوط به جنس تي شرت ها و ديگر ويژگي هاي آنها به طور كامل در صفحات مخصوص نمايش كالا ذكر گرديده است.
فن آوري شبكه ها و نظام اطلاعات تا چه اندازه روي هماهنگي توليدات شركت يا نيازمنديهاي كار آمد عمل مي‌كند؟
از آنجاييكه ماركهايي كه شركت توليد مي‌كند و طرح لباس ها داراي option انتخابي مي‌باشند، و مشتري خود طرح و مدل تي شرت خود يا ديگر محصولات را انتخاب مي‌كند، لذا در اين زمينه به طور كالم از نظام اطلاعات و فن آوري هاي اينترنتي استفاده شده تا مشتريان بتوانند محصولات را مطابق با خواسته و ميل خود انتخاب كنند.
از طرف ديگر سياستگذاران سايت، با شناسايي نياز تعداد زيادي از كاربران اينترنت، از جنبه هاي روانشناسي، به نوعي يك نياز اصلي مشتريان خود را به وجود آورده اند.
در انجام ارتباطات سازماني تا چه اندازه از پست الكترونيكي استفاده مي‌شود تا در برابر خبرهاي تازه واكنش نشان داده شود؟
تمامي‌ارتباطات در اين موسسه بر اساس استفاده از امكانات پست الكترونيك برنامه ريزي شده است. به نوعي كه مراحل انتخاب كالا از سوي مشتريان ارتباطات مشتريان با شركت، و حتي در مراحلي از توليد، براي ارسال طرح ها و مذاكرات توليد از e-mail استفاده مي‌گردد.
داده ها و اطلاعات فروش تا چه اندازه بصورت online بررسي مي‌شود به آساني به سهم و روند بازار آگاه باشيد؟
سايت BazaarBiz com www. زير مجموعه ي يك شركت بازرگاني مي‌باشد كه عمده فعاليت هاي اين شكرت به صورت online صورت مي‌گيرد. به عنوان مثال مراحل جستجوي كالا، سفارش، ارسال يا دريافت proforma و به طور خلاصه تا جايي كه بتوان از امكانات e-commerec در ايران استفاده كرد، فعاليت هاي خود را به صورت online انجام مي‌دهد، به نحوي كه قسمت تجارت بين المللي شركت داراي يك مدير بازرگاني با تخصص e-commere بوده و از خطوط پر سرعت internet با كامپيوتر هاي پيشرفته و به روز مي‌باشد، لذا با توجه به فعاليت هاي قبلي و روزمره ي شركت، و online بودن يكي از اعضا شركت در تمام ساعات شبانه روز، تمامي‌اطلاعات به صورت online چك مي‌گردد و از سوي ديگر با تكيه بر تخصص تيم متخصصين ترم افراز و برنامه نويس سايت، با بكار گيري برنامه هاي مديريتي سايت هاي الكترونيكي كه به طور اختصاصي براي اين سايت طراحي شده تمام مراحل بازديد يك مشتري تا خريد و تعداد بازديدها و ميزان توقف وي در سايت ثبت مي‌گردد. با توجه به اين توضيحات، واضح است كه اساس كار شركت بر پايه ي حضور دائمي‌online در اينترنت است. و چون بازار محصولات فقط در اينترنت است و در فروش پوشاك هيچ رقيبي وجود ندارد، سهم و روند بازار كاملا تحت نظر مي‌باشد.
داده ها و اطلاعات online مشتريان تا چه اندازه به روند كلي و خدمات موردي مشتريان توجه مي‌كند؟
با توجه به اينكه با استفاده از نرم افزارهاي مخصوص، مسير بازديد مشتريان در سايت ثبت مي‌گردد، به نوعي اين داده ها به عنوان ابزار اصلي و اطلاعات مرجع براي انجام marketing مي‌باشند. به اين ترتيب كه در صفحاتي كه بازديد كنندگان بيشتر به آن مراجعه مي‌كنند، نو و يا صفحاتي كه كمتر از آن ها بازديد مي‌شود، با بررسي نقاط قوت و ضعف آنها، ميزان بازدهي كلي مجموعه افزايش مي‌يابد، به بيان ديگر محيط سايت محيط بازار هدف ماست، و صفحات webpages ها در واقع قفسه هاي عرض ي كالا در يك فروشگاه سنتي به حساب مي‌آيند. لذا بررسي اينكه كجاي اين فروشگاه اينترنتي بازديد كننده بيشتري دارد يا اينكه كدام بنر تبليغاتي باز ديدكنندگان بيشتري را جذب كرده.، به خودي خود اطلاعات بسيار مهمي‌در امر بازاريابي اينترنتي (e-maketing) مي‌باشند.
سيستم paper Less و فرآيند تبديل كاغذ به ديجيتال تا چه حدي در رفع تنگناهاي اداري كمك مي‌كند و كاركنان و كارشناسان فرهيخته براي انجام وظايف مهمتر آزاد مي‌شوند؟
با استفاده از سيستم paper Less عملا تعداد كارمندان و كاركنان مورد نياز به ميزان قابل ملاحظه اي كاهش مي‌يابد. و جاي كارگران ساده و فروشنده هايي كه به طور معمول در يك فروشگاه نياز است را يك يا دو نيروي متخصص خواهند گرفت كه اين امر هم در تمركز امور، و هم در كاهش هزينه ها كامل موثر و مفيد مي‌باشند، از سوي ديگر، سيستم paper less از كاغذ بازي هاي متداول كه علاوه بر بحث هزينه، در سرعت كار نيز تاثير بسزايي دارند، جلوگيري به عمل مي‌آيد.
جريان feed hack ديجيتالي تا چه اندازه رعايت معيارها و استانداردها را پي گيري مي‌كند؟
اصولا Feed back در هر سازمان يا شركت يا موسسه اي بيانگر ميزان بازدهي، نقاط قوت، نقاط ضعف، قسمت هاي پرت وبه طور كلي آيينه اي كار سازمان مي‌باشند. با استفاده از اين Feed back مي‌توان بهبود مستمر را در سازمان به طور مدام داشت.
بحث ديجيتال و به طور كلي e-business ، e-commerce نيز از اين مقوله مستثني نمي‌باشد. استفاده از feed back ها در فروش online مهمترين عامل براي برنامه ريزي هاي آينده مي‌باشند و به نوعي مي‌توان گفت بناي Business plan شركت هاي ديجيتالي استفاده از feed back ها است. مخصوصا در فروش پوشاك و محصولات خاصي كه در اين سايت عرضه مي‌شود، توجه به خواسته و سليقه مشتريان مهمترين هدف مديران بازرايابي سايت مي‌باشد. كه رسيدن به اين مهم با استفاده از feed Back ها محقق مي‌شود.
فروش online براي انتقال ديدگاهها و شكايتهاي مشتريان به كاركنان جهت بهسازي فرآورده هاي تا چه اندازه موثر است؟
امروزه دسترسي به اينترنت بسيار آسان است و بيشتر افراد به اينترنت دسترسي داشته و كار با آنرا نيز بلدند. لذا با تمهيدات در نظر گرفته شده در سايت، مانند عضو گيري، كه خود مستلزم ثبت نام در سايت مي‌باشد اقدام به ايجاد ارتباط مداوم با مشتري گرديده است كه در ضمن اين ارتباط مشتريان نظرات و ديدگاهها و حتي شكايات خود را در كمترين زمان و با حداقل هزينه به مسئولين سايت انتقال مي‌دهند. بايد در نظر داشت كه در بحث فروش سنتي ايجاد ارتباط با مشتري به منظور بهره گيري از نظرات و پيشنهادات او در زمينه ي كالا و يا خدمات پس از ارائه ي آن چندان آسان نيست، در حالي كه كه در فروش online كاربر با هر بار اتصال به اينترنت و تنها وارد شدن سايت چه به وسيله اي نرم افزار yahoo Massenger و چه وسيله اي e- mail نظرات و پيشنهادات و حتي شكايات خود را با مسئول روابط عمومي‌سايت در ميان گذارد.
با كمك سيستم اطلاعات ديجيتالي، ديدگاه مشتريان نسبت به فرآورده شما چيست؟
ديدگاه مشتريان نسبت به محصولات ما در واقع چون نياز خود مشتريان است به نوعي به عنوان يك نياز و يك محصول جديد نگاه مي‌كنند. از آنجاييكه محصولات مشابه تا بحال ارائه نشده و فروش پوشاك براي اولين بار در ايران به صورت online ايجاد شده است، مشتريان عمده و عمومي‌تمايل چنداني به خريد پوشاك ندارند، ولي جامعه ي هدف ؟ما كه كاربران حرفه اي اينترنت مي‌باشند به طور چشم گيري از آن استقبال كرده اند، كه اين امر كاملا قابل پيش بيني بوده است، از طرف ديگر براي توليدات محصولات آينده نيز، از مشتريان خود نظر خواهي مي‌نماييم كه اين امر خود موجب ارتباط بهتر ميان مشتريان و مسئولان سايت مي‌شود. و مسلما استقبال از محصولات آينده به اين دليل كه با نظر مستقيم خود مشتريان توليد مي‌شود، به مراتب بيشتر خواهد بود.
با كمك سيستم اطلاعت ديجيتالي، مشتريان چه كاستيهايي را گوشزد مي‌كنند؟
يكي از مواردي كه مشتريان به آن اشاره مي‌كنند، عدم امكان پرداخت به طور الكترونيكي است، كه اين امر از عهده ي مسئولان سايت خارج بوده و در واقع به عهده ي سيستم قانونگذاري و نظام بانكي كشور است، از ديگر موارد اظهار شده مي‌توان به تك سايز بودن محصولات اشاره كرد كه اين امر، در مراحل بعدي توليدي مرتفع خواهد شد. مورد بعدي نبود تنوع رنگ است كه تنوع رنگ مغاير با سيستمهاي سايت مي‌باشد.
با كمك سيستم اطلاعات ديجيتالي، مشتريان چه انتظاراتي را دارند؟
به طور كلي مشتريان net مانند مشتريان سنتي طالب احترام متقابل و نيز حقوق مشتري مي‌باشند. از آنجا كه سياست اصلي مديران، بر مبناي مشتري مداري است، تا حد امكان اين امر رعايت شده و تا جاييكه CRM نيز به طور كامل اجرايي گردد. حتي امكان تعويض و يا حتي پس دادن محصول، تحويل در محل به طور رايگان در شهر مشهد، ايجاد ارتباط متقابل با مشتري، برگزاري Meeting هاي فصلي و دعوت از مشتريان وفادار، نظر خواهي از مشتريان براي توليدات آينده و… از جمله كارهايي است كه براي برآورده كردن انتظارات مشتريان انجام شده است.

فهرست مطالب پروژه بررسی عملکرد سایت بازار بیز در جذب مشتریان :
مقدمه
فصل اول- طرح تحقيق
عنوان كامل پژوهش
هدف پژوهش
بيان مسئله
اهميت مساله (نظري –عملي)
سوال (ها) يا فرضيه‌ها (هاي) پژوهش
تعريف علمي‌و متغيرهاي مورد بررسی
مشخص كردن مقياس اندازه گيري متغيرها
مشخص كردن نقش متغيرها (باز خور)
طرح پژوهش
جامعه و گروه نمونه مورد بررسي
روش نمونه برداري
ابزارگر آوري داده‌ها
روش گرد آوري داده‌ها
روش تجزيه و تحليل داده‌ها

فصل دوم- ادبيات تحقيق
تعريف تجارت الكترونيكي (E Business)
سيستم‌هاي اطلاعاتي ارتباطات الكترونيكي (ECS)
مفاهيم BPR براي تجارت الكترونيكي
زمينه‌هاي BPR براي تجارت الكترونيكي
CRM و بازاريابي الكترونيكي
چرا به CRM نياز است؟
سازگاري ERP با تجارت الكترونيكي
كاربردهاي ERP
يكپارچه سازي سيستم‌هاي نرم افزاري معروف به EAI
ارتباط مديريت حلقه تامين (SCM) با تجارت الكترونيكي
يكپارچگي اطلاعات الكترونيكي
هم زماني الكترونيكي
همكاري جريان كار الكترونيكي
مدلهاي جديد تجاري
استفاده از فن آوري اطلاعات IT در حلقه تامين
تبليغات بازاريابي از طريق اينترنت
تشخيص مشتريهاي بالقوه
تشخيص نياز مشتريهاي بالقوه
جمع آوري اطلاعات نياز مشتري با استفاده از اينترنت
جمع آوري اطلاعات نياز مشتري با استفاده از فروشگاه الكترونيكي
اطلاعات رساني به مشتري‌هاي بالقوه
فرايند فروش
جمع آوري سفارش
دريافت پول
دريافت پول در فروشگاههاي الكترونيكي
دريافت پول از طريق كارتهاي اعتباري
توزيع محصول
مدل فروش تاجربه تاجر (BB)
كاهش هزينه‌هاي منابع و ابزار عملياتي
بهبود كنترل و مديريت منابع
كاهش سيكل زمان عمليات
فرآيند خريد و انبارداري
خريد با استفاده از اينترنت
تعريف مبادله الكترونيك داده‌ها
مستندات مورد انتقال
تفاوت باانتقال الكترونيك وجوه و پست الكترونيك
فناوريهاي مرتبط با مبادلـه الكترونيك داده‌ها
استانداردهاي مبادله الكترونيك داده‌ها
مزاياي مبادله الكترونيك داده‌ها
محدوديتهاي اجراي مبادله الكترونيك داده‌ها
بازاریابی الکترونیک چیست ؟
عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك(BONI)
بانكداري الكترونيك
موانع موجود براي گسترش سيستم‌هاي بانكداري الكترونيك در ايران
خلاصه اي از تاريخچه بانكداري اينترنتي
مروري بر ويژگي‌هاي بانكداري اينترنتي
مزاياي بانك‌هاي صددرصد اينترنتي
دستيابي در هر مكان و هر زمان
عدم هرگونه دردسر براي گشايش حساب
سهولت در پرداخت قبوض
معيب بانك‌هاي صددرصد اينترنتي
ملاقات حضوري در بانك را فراموش نكنيد
واريز نمودن پول نقد در حساب‌ها را فراموش كنيد
نبودن بعضي از خدمات ويژه
مشاور مالي
مواظب هيولاي كارمزد باشيد!
ضرورت آشنايي با فناوری
انتظار چه كارمزدهايي را بايد داشته باشيد؟
كاربري بانكداري اينترنتي
معامله كنندگان اينترنتي
پس انداز كنندگان
خريداران فوری
پرداخت قبوض
وام گيرندگان
كارمزد دستگاه‌هاي خودپرداز
كشيدن چك و درخواست دسته چک
كارت‌هاي اعتباری
ساير خدمات بانكي
ساير كارمزدها
راه حلي براي برتري در بانكداري: شعبه اينترنتي
چهار اصل اساسي در ايجاد يك شعبه اينترنتي
شناخت اقتصاد اينترنتي
كاربري شعبه اينترنتي
ارائه يك برنامه سازگارتر با تحولات فناوري اينترنت
حسابگرهاي بهنگام اينترنتي: روشي ساده و عالي براي جذب مشتری
راهبرد الکترونیک، در بانکداری اسلامی
وجود حجم قابل قبول نهادها و مبادلات اسلامی
هماهنگی با جریان علمی مبادلات الکترونیک
کشش پذیری راهبردی، در مجامع اسلامی
وحدت رویه فقهی نسبت به تنوع عملیات
دولت الکترونيکى، فرصت‌ها، چالش‌ها و روند آينده
تعريف دولت الکترونيکى
مزاياى دولت الکترونيکى
دولت الکترونيکى در سرتاسر جهان
چالش‌هاى آينده فراروى دولت الکترونيکى
آشنايى شهروندان با ارزش‌هاى دولت الکترونيکى
اطمينان از دسترسى به اطلاعات و خدمات مفيد
هماهنگ سازى طرح‌هاى دولت الکترونيکى بومى، منطقه اى و ملى
فراهم کردن دسترسى به اينترنت و مخابرات مطمئن و با ثبات
مديريت مسائل مربوط به زبان و ارتباطات
تحت پوشش قرار دادن معلولان در دولت الکترونيکى
دولت الکترونيکى در ايالات متحده آمريکا
حفظ حريم شخصى
امنيت اطلاعات کامپيوترى
کلينگر، کوهن
مديريت تکنولوژى اطلاعات فدرال
قانون توانبخشى
قانون حفاظت حريم شخصى کودکان در فضاى آنلاين
قانون تجارت الکترونيکى

فصل سوم- روش تحقيق
روش تحقيق
مصاحبه با مديران سايت
جامعه آماري
منابع اطلاعات

فصل چهارم- جمع آوری اطلاعات و تجزيه و تحليل داده‌ها
جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها
اطلاعات راجع به سايت بازاربيز
بررسي فرضيه ها
تحليل يافته هاي مصاحبه اي
مديران
طراحان
برنامه نويسان
تبليغات

فصل پنجم- نتيجه‌گيري و پيشنهادات
نتيجه گيری
پيشنهادات
منابع و ماخذ
ضمائم و نمودارها

نوع فایل : ورد (doc)

حجم فایل : ۱۹۹ کیلوبایت (zip)

تعداد صفحات : ۱۳۴ صفحه

قیمت : 800 تومان


مبلغ واقعی 5,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 693

برچسب های مهم

فارس - شیراز

مهم 1: دوستان گرامی, درصورت موجود نبودن کتاب صوتی مورد نظر شما در فروشگاه , می توانید به پشتیبانی فروشگاه اسم کتاب و نویسنده کتاب مورد نظر را ارسال کنید تا در صورت موجود بودن در دیتابیس ما آن را با قیمت مطلوب و رضایت بخش به شما تحویل دهیم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما