ıllıllı پروژه و مقــالات دانشــــجویی ıllıllı

ایـن سایــت تابــــع قوانـین جـــــمهوری اسلامی ایــــران مـی بـــاشد. اکثر مطالب دارای نام صاحب اثر و محل انتشار می باشند در صورتی که مایل به انتشار مطلب خود نیستید کافی است از صفحه تماس با ما، ما را مطلع کنید. لطفا از مطالب فقط در پیشینه تحقیق استفاده کنید و هرگز کپی نکنید.

تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

نظرسنجی سایت

فروشگاه رو جطور عرض یابی می کنید (نظرت چیه ؟)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 100
  • بازدید دیروز : 208
  • بازدید کل : 150246

پیوند ها

آمار بازدید سایت

بررسی بازار سبزيجات خشک-طرح توجیهی


بررسی بازار سبزيجات خشک-طرح توجیهی

هدف و ضرورت تحقیق :

با توجه به اينكه در ايران انوع آب و هوا وجود دارد و شرايط و اقليم نيز متنوع مي باشد در نتيجه تنوع سبزيجات آن بسيار مي باشد و همچنين سبزيجات ايران بواسطه ي نحوه ي عمليات كاشت و داشت و برداشت و وجود خاك بسيار غني و حاصل خيز در جهان مطلوبيت زيادي دارا مي باشد.

در همين راستاها بايستي در سدد صدور اين محصولات به خارج از كشور به بهترين نحو ممكن كوشيد و لذا نگهداري و عرضه ي داخلي آن نيز يكي ديگر از هدفهاي اين رشته مي باشد و براي محقق كردن اين ارزشها ابتدا بايد روشي يافت كه توانايي نگهداري بهينه در زمان طولاني بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشك كردن سبزيجات راهي است مناسب براي اين امر.

طي برقراري ارتباط با تعدادي از صنايع مرتبط و مذاكرات انجام شده ضرورت بررسي بازار جهت انجام سرمايه گذاري هاي توليدي در ايران ضروري مي باشد، لذا با توجه به كاربردي بودن طرح نسبت به بررسي بازارهاي داخلي و خارجي و ارائه ي راهكارهاي ورود به اين بازارها لازم مي باشد.

بررسی بازار سبزيجات خشک

فهرست مطالب :

فصل اول (طرح تحقيق)

هدف و ضرورت تحقيق

فرضیه‌ی تحقيق

روش تحقيق

فصل دوم (ادبيات تحقيق)

تجارت بین‌الملل و كشورهاي روبه توسعه

جايگاه صادرات غیرنفتی در اقتصاد كشور

آثار جانبي افزايش ظرفیت‌های توليدي

نقش صادرات غیرنفتی در ايجاد اشتغال

تعريف استراتژی

نقش و جايگاه صادرات غیرنفتی در استراتژی‌های توسعه اقتصادی

الف- استراتژي جايگزيني واردات

ب- استراتژي توسعه صادرات

انواع استراتژی‌های رقابتي عام

رهبري در هزينه

تمايز محصول

تمركز (محدودنگري)

میانه‌روی

تعريف بازاريابي

استراتژی‌های عمده تقسیم‌بندی بازار

  1. استراتژي بازاريابي يكسان
  2. استراتژي بازاريابي تفكيكي
  3. استراتژي بازاريابي تمركزي

ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسیم‌بندی بازار

تقسیم‌بندی بازارهای بین‌المللی

استراتژي توسعه آميخته بازاريابي

آميخته محصول

اهميت قيمت درآمیخته بازاريابي

آميخته تشويق و ترفيع

توزيع فيزيكي درآمیخته بازاريابي

تصميمات عمده در بازاريابي بین‌المللی

  1. ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بین‌الملل
  2. تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل)
  3. تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل
  4. تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي
  5. تصميم در مورد برنامه‌های بازاريابي بين‌الملل
  6. تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل

فصل سوم (روش تحقيق)

تحول فرهنگي (با در نظر گرفتن اقتصاد)

بازار خارجي

مصاحبه با مدير شهرك فناوري صنايع غذايي و بیوتکنولوژی شمال شرق

فصل چهارم (تجزيه وتحليل داده‌ها)

  1. صادركنندگان و تولیدگران سبزيجات خشك از دانش و فنون بازاريابي آگاهي لازم را دارند
  2. سبزيجات خشك از كيفيت مناسب براي صادرات برخوردار می‌باشند.
  3. روش‌های نوين توليد سبزيجات خشك از سوي توليدكنندگان مورد استفاده قرارمي گيرد.

فصل پنجم (نتیجه‌گیری و پيشنهادات)

پيشنهادات

منابع و مأخذ

نوع فایل : ورد (doc)

حجم فایل : ۶۶ کیلوبایت (zip)

تعداد صفحات : ۹۲

قیمت : 1200 تومان

 


مبلغ واقعی 3,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 1,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 531

برچسب های مهم

فارس - نی ریز

پاورپوینت و مقالات دانشجویی
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما